zondag 9 december 2012

Biscornu Kathy's Violets

Alweer een tijd geleden kwam ik een mooi patroontje tegen bij Châtelaine.  In de linker zijbalk kun je op Free Designs klikken. Er staan mooie ontwerpen die je kunt downloaden.  Ik viel voor Kathy's Violets. 
Ik hou van viooltjes en dan met name vaste viooltjes in de tuin. Maar dit ontwerp leek me heel geschikt voor een biscornu  (ik kon geen nederlandse wiki vinden ). Ik borduurde op 14 draads linnen. Het leuke is dat je naast kruissteekjes nog verschillende andere steekjes, kraaltjes en gouddraad borduurt.
De Christmas Mandala is ook prachtig.
Een biscornu lijkt een klein werkje, maar deze heeft een tijdje liggen wachten op afwerken. Het borduren gaat allemaal wel snel, maar dan komt  het in elkaar zetten en een mooi knoopje uitzoeken.  
Maar nu is hij af en laat ik hem aan jullie zien.



3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje! Groet van je niet-handwerkende zus uit Diepenheim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Biscornu, altijd een succes.

    BeantwoordenVerwijderen