maandag 3 december 2012

Het is gelukt !


Mijn eerste bericht op mijn blog Nuttige Handwerken !
Ik wilde al een tijdje een weblog beginnen maar aarzelde nog erg.
Het leek me niet gemakkelijk en ik moest een naam bedenken.
Toen ik een tijdje geleden ergens moest wachten en ik mijn tijd uiteraard "nuttig" moest gebruiken, had ik een breiwerkje meegenomen.
Er kwam een reactie van een voorbijganger; Ha, Nuttige Handwerken ! Toen dacht ik, dat is een mooie naam voor mijn blog. Het omvat alle vormen van handwerken en of het nu in deze tijd nog "nuttig" is kun je je afvragen, maar ik doe niets liever.
Ik hoop hier regelmatig wat van mijn werk te laten zien.

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je eerste berichtje, dat er nog vele mogen volgen. Wat leuk dat je je blognaam zo "ontdekt" hebt.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margriet@ wat prachtig dat je ons nu ook per blog kunt mee laten genieten van alle mooie dingen die je maakt. Brei je ook al de ronde teen? Borduurvrouw weet er alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Margriet! Elma stuurde me naar je kersverse blog en ik reageer nu maar even direct, zonder nog verder te hebben gekeken, omdat ik het zo herken: ik zit ook altijd in alle wachtkamers te breien of te borduren. Heerlijk! Dan vind ik wachten helemaal niet erg en inderdaad dan is in elk geval handwerken erg nuttig...! Zo, nu ga ik verder kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Margriet!
    Hebben wij elkaar niet ontmoet afgelopen januari, bij Ineke Gray?
    Groetjes,
    Kristien (van Kneuterig)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kristien,
      Ja inderdaad ik zat naast je bij Ineke. Ik volg je sindsdien regelmatig. En heb nu sinds kort een weblog, is zo leuk om te doen.
      Hoe is het met Siepie ?
      Maak je vaak poppen ? Wat was dat toen leuk he ?
      Groetjes Margriet

      Verwijderen