woensdag 19 december 2012

Kerst op Landgoed Borg Verhildersum




Kerst op Verhildersum

22 t/m 28 december 2012


Tijdens de donkerste dagen van het jaar is Landgoed Borg Verhildersum te Leens een lichtpuntje op het Hogeland. Met lichtversiering in de tuin en  Borg en  met prachtige bloemstukken  kun je hier terecht voor een sfeervolle en gezellige kerstmanifestatie. De tentoonstelling “Gouden handen” toont het prachtige houtsnij- en schilderwerk van restaurateurs Tico Top en Helmer Hut in het Koetshuis. Droom weg bij verhalen over kerst en het landgoed in vroegere tijden onder het genot van warme chocolademelk in ‘t Schathuys. Of luister naar de muziek op het borgterrein.


 Kerst op Verhildersum is van 22 tot 28 december (m.u.v. 24 & 25 december) tussen 13.30 en 18.00 uur te beleven op Landgoed Borg Verhildersum te Leens, 28 december zelfs tot 21.00 uur.
 (Tekst overgenomen van  Landgoed Verhildersum).

 Sinds kort ben ik vrijwilliger  op deze prachtige  Groninger Borg en ik wil jullie deze manifestatie dan ook van harte aanbevelen.
Misschien komen we elkaar nog tegen ?
Margriet







3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hier aandacht aan besteed ik heb het op mijn facebook gezet.Draai jij nog mee met de kerst?
    Ik deze keer niet.Word dan allemaal een beetje te veel.De laaste 2 weken van het jaar zijn heir altijd behoorlijk druk.
    Wiep draait wel een paar keer mee als verkeers regelaar.IK blijf lekker thuis borduren /breien/lezen.
    Groetjes en alvast hele fijne dagen toegewenst Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly,
      Ik ben er tijdens de opening, nog een avond en help met opruimen.
      Je gaat toch wel een keer kijken ? Ik was er vanmiddag en de Borg ziet er schitterend uit met mooie bloemstukken.
      Groet en ook fijne dagen.
      Margriet

      Verwijderen
  2. Ja ik kom ook op de opening en hoorde inderdaad van Wiep dat het erg mooi was.
    Ga alvast mijn foto toestel klaarleggen.
    Zo nu nog even een blokje haken aan sjaal nr 5 die als het goed is voor mezelf word ik heb al 1 verkocht dus nog 3 op voorrraad binnen kort maar even weer op facebook en op mijn blog zetten.dus de adventsjaalmoet nog even wachten word waarschijnlijk omgedoopt tot breirolletje in combi met zijn voor gangers.
    Groetjes en tot vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen