zondag 23 december 2012

Prettige kerstdagen en een kleurrijk nieuwjaar !



Allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst. En dat 2013 ons allen weer heel veel handwerkplezier mag geven. In januari begint de SAL letterbak borduren  waar ik aan mee ga doen. Er zijn inmiddels al 26 deelneemsters ! En er kunnen nog meer bij, geef je op bij de Borduurvrouw. Ik verheug mij er op. Dit jaar ga ik nog "snel" even wat breiwerkjes afmaken, zoals een paar sokken, de adventsjaal ........
Hartelijke groet Margriet.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Margriet.
    Ik heb me dus ook op gegeven wel een beetje onder voorbehoud.
    Mijn letterbak is volgens mij ook een echte en zo te zien de zelfd als de borduurvrouw ik heb hem net van de zolder gehaald (kon het niet laten).
    Net als jij wil ik ook een paar dingen afmaken een gehaakt sjaal een paar sokken en zo zijn er nog wel meer dingetjes.
    Voor jouw en jouw gezin ook hele fijne kerst dagen en een goed 2013
    Groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Elly dat je meedoet met de letterbak !
      Jullie ook fijne kerstdagen.
      Margriet

      Verwijderen
  2. Leuk dat je je zo verheugd op de letterbaksal. Nog een paar nachtjes slapen....
    Maar eerst hele fijne kerstdagen voor jou en je gezin en tot ziens in 2013. Liefs en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Margriet
    Voor jou en jouw dierbaren een fijne kerst en een goed en gezond 2013.Verheug mij op de letterbaksal,ben voorzichtig begonnen omdat ik over 1dr.ga borduren,dat gaat niet zo vlug.Tot ziens in Jan.Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen