woensdag 2 januari 2013

Proeflapje letterbak SAL

Op 1 januari is de Letterbak SAL gestart. 
Ik ben er nog niet helemaal uit welke borduurstof ik ga kiezen.


Nu heb ik nog wat 13 draads naturel linnen liggen en daar heb ik dit proefborduurseltje op gemaakt. Ik heb nog heel veel mooi zijden garen liggen en dat ga ik gebruiken. Ik borduur het liefst met 1 draadje zijde over 2 draden. 
Gisteren heb ik in mijn boeken zitten neuzen voor mooie letters. Nou letters zijn er genoeg in vele maten en stijlen. 
Het begin is er. In februari laat ik zien hoe ver ik ben.

10 opmerkingen:

  1. Margriet het is nog een hele puzzel om te kiezen vind je niet??
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeanny, inderdaad een heel gepuzzel. Leuk dat jij ook mee doet.
      Lieve groet.

      Verwijderen
  2. ik heb nog geen stof wel gereserveerd bij Elma.Ookmijn kleur weet ik nog niet mijn bak moet eerst nog schoon.En ik wil graag info over hoe ik te werk moet gaan.
    Alleen staat mijn hoofd er niet naar om mij daar in te verdiepen ik heb door bepaald nieuws wat ik hier niet wil vertellen zwaar de pest in het is niet ernstig of gevaarlijk.Maar erg vervelend maar dat hoor je nog wel via een andere weg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly, ik wil je wel een keer helpen.
      Groet Margriet

      Verwijderen
    2. Goed doen we binnenkort een keer.
      Ik begin denk ik toch pas begin februari.
      Ga jij trouwens ook nog naar de handwerkbeurs in Zwolle? en hoe ga je dan als je met de auto gaat en een plaatsje over hebt hou ik mij aan bevolen.

      Verwijderen
  3. Dit lijkt al heel mooi, de A van aanvang. Erg goed dat je goed gekeken hebt wat heb ik nog liggen waar ik een begin mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een herkenning, ik ben net zo aan het puzzelen als Jeanny en jij. Gisteren ben ik aan het "prutsen" geweest en ben ik toch gaan het twijfelen over mijn stofkeuze en de kleur van het garen. Straks verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet nuttig zo'n letterbak maar wel fraai :) Al is het leren merken wel een nuttige handwerktechniek natuurlijk. leuk zo'n letterbak! Ik ben heel nieuwsgierig naar het vervolg

    groet,
    Marcella
    nuttigenfraai.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee totaal niet nuttig, alleen maar "stoffig" ! In twee opzichten.
      Groet Margriet

      Verwijderen