zondag 7 april 2013

Leuke middag !

Wat heb ik een leuke middag gehad.  Nu heb ik die natuurlijk wel vaker maar deze wilde ik toch even met jullie delen. Ik ben namelijk naar een voetbalwedstrijd geweest en niet zomaar een voetbalwedstrijd hoor.
Het ging tussen Groningen en Friesland ! En die gunnen elkaar de doelpunten niet. Logisch natuurlijk ze willen allemaal winnen.
Ik had twee vrijkaartjes gewonnen. Ik ga nooit naar dit soort evenementen, maar vol goede moed togen we naar de Euroborg,  het stadion van FC Groningen.

Ik ben natuurlijk voor Groningen, woonachtig in deze provincie, maar geboren Friezin, en niet voor Heerenveen.



En wat is nu het mooiste van alles; Groningen heeft gewonnen ! We zaten vlak achter het doel en ik heb genoten. Eerst dacht ik nog om een breiwerkje mee te nemen, want ik zou me kunnen gaan vervelen nietwaar ? Had ik mijn nieuwe sjaal maar meegenomen, want het was me daar koud aan de schaduwkant. Maar helaas die lag thuis.


Deze foto maakte ik even in de pauze toen we warme chocolademelk kochten. Heel veel bakjes patat.

10 opmerkingen:

  1. Goed dat je toch heb genoten Margriet, ik had vroeger hier 2 voetballers in huis, effe 3 en heb er gedurende 18 jaar lang van genoten. Dat lukt best als je de regels kent :) en begrijpt.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer heel wat anders,dan een borduurmiddag.Ben blij dat je er van hebt genoten.Maar jammer dat je je warme sjaal niet bij je had.Want het is toch nog steeds koud.Groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk om eens mee te maken. Maar goed dat je het breiwerk thuis hebt gelaten, anders had je het misschien nog af moeten geven ;) Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je je mooie sjaal niet had meegenomen! Had je misschien meer aandacht gekregen dan voor het voetbal van de aanwezigen.
    Ben je nu met een nieuwe sjaal bezig?
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Truus, ik ben de zogenaamde kerstsjaal aan het afmaken, maar heb een stuk al weer tig keer uitgehaald. Steeds verkeerd gebreid. Wordt een sjaal voor de lente of zomer.
      Groetjes Margriet

      Verwijderen
  5. Dat je van zoiets , wat je helemaal niet gedacht had, zo kan genieten. Toch weer een ervaring rijker. Jammer dat je de sjaal vergeten was.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het een koude morgen -4 gr.
    Had je de anti(F)ries ruitenkrabber nog nodig?
    Dit had ik nooit verwacht, Margriet in de Euroborg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zo van voetballen kan genieten, mijn man geniet er ookzo van, ik ben op dat gebied een beetje terughoudend, en ach de sjaal komt heus wel af, geduld, komt wel goed...
    lieve groet Christl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, hier was de stemming toch iets anders, na de geweldige overwinning op Feyenoord, en waar Jikke met haar klas de middenstipvlag mocht vast houden, hadden we toch op een iets andere uitslag gehoopt.
    Maar fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Leuke foto van die patatbakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cora, Groningen kon wel een overwinning gebruiken. Ik snap dat het sneu is voor jullie. De Friezen waren ook wel erg stil die middag.
      Groet Margriet

      Verwijderen