zaterdag 1 juni 2013

Letterbak vervolg .......

Een paar weken geleden heb ik besloten om de letterbak even aan "de kant" te zetten. Het lukt me momenteel niet om er mee verder te gaan. Ik ging in januari goed van start, vond ik zelf.  Maar er zijn zoveel andere dingen die ik eigenlijk af wil maken. Ik moet je zeggen dat het me wel wat rust geeft nu ik dit besluit genomen heb. Ik voelde me haast schuldig dat ik alweer niets kon laten zien.

En dan begint vandaag de meteorologische zomer !
















In de herfst pak ik de borduurnaald en draad  weer op.
Margriet


8 opmerkingen:

  1. Zoals je weet, ligt bij mij het "letterbak-project" ook even stop. Maar ik ga er over een tijdje beslist mee door.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Schuldgevoel is geen goed gevoel", leerde ik van een collega en ze heeft helemaal gelijk. Als projecten achter je aan gaan jagen heb je er ook geen plezier in en dat is juist niet de bedoeling.
    Je bent niet de enige hoor, er zijn meer deelneemsters die de sal op een laag pitje hebben gezet. Het is dan ook best een groot project. Liefs en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn dingen die je voor je plezier doet en als het op moeten gaat lijken is het niet leuk meer. Gewoon een wijs besluit. En geniet vooral van wat je wel doet. Een beetje laat, maar ik wilde je toch nog bedanken voor de foto's van het handwerkfestijn in je vorige blogje.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Margriet, Ik doe nooit aan dergelijke zaken mee want dan voel ik mij ook verplicht. Een hobby moet wel leuk blijven. Geniet maar van de zomer. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik het goed begrijp ben je aan de grote schoonmaak[handwerken] in je handwerkhoek.Groot gelijk anders word het een kwelling en gaat er geen rust meer uit van het handwerken.Goed weekend Groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft niets, je moet juist geen verplichting voelen bij het maken van een log of het bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niemand is verplicht om mee te doen en het is ook een megaklus om de juiste borduurtjes te vinden.Je hobby heb je voor je plezier,dus geniet ervan.
    goed weekend en succes met je andere werken.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent niks verplicht en ook ik heb deze maand niks gepresteerd Margriet! Het komt wel weer, we hebben een jaar de tijd :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen