woensdag 7 augustus 2013

Pineapple Biscornus






Deze twee biscornus, een ontwerp van Jeannette Douglas, zijn af. Jaren geleden begon ik er enthousiast aan en je weet hoe dat gaat. Er moeten nog een paar steekjes gedaan worden en dan komt er weer wat anders op je handwerkpad. Het patroon kocht ik, samen met het garenpakket en kraaltjes, bij de Handwerkboetiek in Roden. En wat wil nu het geval, Jeanette Douglas komt in september naar Roden en geeft daar een aantal workshops. Helaas kan ik er niet naar toe, ik ben dan op vakantie. Het leek me wel heel leuk om mee te maken. Ze ontwerpt prachtige borduurpatronen.

Fijne dag,
Margriet

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Margriet! Mooi patroon met die combinatie van borduursteekjes en kraaltjes. Ik heb het ook gelezen dat Jeanette in Roden komt, lijkt me geweldig maar ja het prijskaartje.... Liefs en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik ben zot van biscornu's.

    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Margriet-ben ook gek op biscornu's en heb er een boekje vol van.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De biscornu's zijn prachtig. En heel herkenbaar. Soms moet je nog maar een klein stukje en dan stagneert het werk ineens. Gelukkig kan je het altijd weer oppakken. En nu is het echt af.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige biscornu's hoor Margriet! Je ziet wat het doet als je leest dat die persoon naar jullie toekomt, je zoekt je handwerkje ergens weer terug en maakt het af! En het resultaat is echt wel supermooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Margriet wat zien die er mooi uit.Prachtig hoor!!Groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige en bijzondere biscournu's. Mooie combinatie van garens en kraaltjes. Jammer dat je haar nu net misloopt.

    BeantwoordenVerwijderen