zondag 20 oktober 2013

Herfst




Deze paddenstoelen stonden allemaal aan de bosrand rondom de Pyramide van Austerlitz, die we een aantal weken geleden bezochten.
En wanneer ik dan al  die mooie vliegenzwammen zie,  wil ik eigenlijk direct wel een paddenstoel maken van vilt of van wolvilt. Maar dat komt er dan niet van. En kabouters in het bos. Ik kom ze nooit tegen. Jammer. Maar thuis heb ik er wel een aantal gemaakt, zo ook een kastanjebaby, een pompoenkindje en een lampionmeisje. De patronen van deze popjes komen uit het boekje "Een heel jaar rond" van Mieke Stenders. 

Fijne zondag, Margriet

5 opmerkingen:

  1. Een heerlijke tijd, herfst vind ik, paddestoelen heb je mooi gefotografeerd! En je creaties thuis zijn echt ongelooflijk mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervol tafereeltje. En de foto's van de paddestoelen zijn heel mooi.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rode met witte stippen paddenstoelen zijn sprookjesachtig. Daar horen kabouters bij, maar die zie ik ook nooit. Nu heb jij je eigen leuke kabouters en andere boswezentjes. Fijne herfstweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht even dat ik op een verkeerde site zat-je hebt je site veranderd!
    Mooie foto's van de paddestoelen en leuk je hefsttafereeltje.Het boekje heb ik ook en er staan veel leuke patroontjes in.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herfstfoto's, prachtig! En je creaties zijn zo mooi! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen