dinsdag 10 december 2013

Mijn "Trousse de Jeanne" bijna af

Ik hoefde nog maar één letter te borduren en dat bleef er maar bij. Nu is het borduurwerk klaar en kan ik aan de afwerking beginnen. En dat is nu niet mijn sterkste punt !
Maar Elma gaat me daar bij helpen. De stofjes kocht ik op de Handwerkbeurs in Zwolle bij Ikorni Quilt


La trousse de Jeanne is een ontwerp van a mon ami Pierre. Ik borduurde met Avas zijde dat ik over had van het borduurproject "Rosina Luger" op naturel linnen van Zweigart 13 draads. 

Zodra het af is zal ik het uiteraard laten zien.
Fijne dag, Margriet

9 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi geworden Margriet en ga je het afwerken met stofjes er omheen?
    Afwerken is ook niet mijn sterkste punt.Meestal heb ik alweer een ander werkje dat ik graag wil gaan maken.
    Succes met de afwerking
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Truus, het is de bedoeling dat er een soort indeling van stof in komt waar je handwerkspulletjes in op kunt bergen.
      Margriet

      Verwijderen
  2. Mooi hoor, komt me een beetje bekend voor ;-))
    Succes met de rest, maar dat gaat vast lukken met zo'n 'rechterhand'.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, heeft Jeanny het ook niet gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tot zover ziet het er prachtig uit,maar ben ook benieuwd naar het eindresultaat.
    Groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat prachtig en wat ben je al ver. Mooie stofjes, lintjes en bandjes heb je er bij gezocht. Als het af is kan je alweer en borduurwerk afstrepen van je lijst. Liefs en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Margriet, Het is heel erg mooi geworden.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Margriet, via het nieuwe blog `iedereweekeenrandje` kwam ik op jouw blog met dit werkelijk prachtige borduurwerk. Het is ook helemaal mijn ding, ben helemaal gek op de franse stijl en roodtinten. Ik ga denk maar op zoek naar dit patroon.... als afwisseling met de randjes.... en ik ga je volgen, Grtjs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel benieuwd hoe het gaat worden Margriet! Je borduurwerk is in elk geval al prachtig en die stoffencombinatie erbij lijkt me wel top! Dit wordt vast een Prachtstukje handwerk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen