zondag 5 januari 2014

SAL randje per week

Gisteren startte de SAL randje per week. 

Annelies van Quilts and Siggies en Simone van Atelier Soed Idee zijn de bedenkers van deze SAL.
Hier  lees je over hoe het allemaal begon.

En ik doe mee ! Heb me meteen aangemeld en heb gehoord/gelezen dat er wel 300 deelnemers zijn.
Je kunt ook meedoen zonder je aan te melden. Vanaf vandaag staat hier elke week het randje.

Ik borduur met DMC 498. rood en  DMC 336 blauw op naturel kleurig linnenband van 20 cm breed 11 draads. 


5 opmerkingen:

  1. Leuk he Margriet om dit met zo`n grote groep te doen. Mooi schoollapjes rood heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe verschillend de lappen allemaal gaan worden.Het is leuk met een grote groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Margriet, ik doe ook mee maar ik doe het gewoon op een lap linnen. je ziet het wel t.z.t. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk!!Ik doe ook mee, haha wie niet?
    We hebben volgens mij hetzelfde linnen.Ik heb ook geen randje aan de zijkanten.

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien dat er zoveel verschil is van de kleuren van de randjes die we met z'n allen gaan maken.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen