zaterdag 1 februari 2014

Etuitje van Margrietje

Mijn Trousse de Jeanne  is af. En ik ben blij, wat een werk is dat zeg. Vooral het bedenken hoe je het allemaal in elkaar gaat zetten en wat je er allemaal aan vakjes in wilt. Maar met wat hulp tijdens de handwerkles is het toch gelukt. De uitleg bij het patroon was heel summier en dan ook nog niet eens mijn moedertaal. Dan is borduren toch heel wat gemakkelijker en meer mijn ding. Afwerken is zo lastig. Hebben jullie daar ook last van ?

Een lapje vilt voor spelden en naalden
Onder het bandje zit een magneetje voor spelden en naalden

Nog een mooi rood lint en dan is mijn etui helemaal klaar voor gebruik.

Margriet

13 opmerkingen:

  1. Het was al het werk wel waard. Je hebt nu een prachtig en uniek etui. Hele mooie combinatie van stofjes en garen. Het is ook erg mooi afgewerkt. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is erg mooi etui! Mooi binnen- en buitenkant. Erg netjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit, knap hoor de afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren combinatie en prachtig afgewerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Margriet. Het is een prachtig etui.Mooi van kleur. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon Margriet, je hebt eer van je werk. Ik kijk er naar uit om het in het echt te zien. Liefs en groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Margriet wat is die mooi geworden,en een prachtige afwerking.Kijk er naar uit om het in het echt te zien.Lieve groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Errug mooi, het resultaat is de moeite denk ik zeker waard

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik ben helemaal weg van je etui, mooie kleuren heb je gebruikt en zo netjes afgewerkt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een ontzettend mooi etui!! Lijkt me inderdaad heel lastig om te maken, hij is super!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijkbaar het ik dit berichtje gemist....!
    Wat is het een mooi etui geworden, helemaal af!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die mooi geworden Margriet,zo heb je eer van je werk. Ik mail je even prive.

    Grtjs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een prachtige etui Margriet.
    Ziet eruit als veel werk maar dat lijkt het me meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen